Vásárlási feltételek

A  HomeTex webáruházban (www.hometex.hu) elsősorban lakástextil termékek megvásárlására nyílik lehetőséged.

Kötelező-e regisztrálnom?

Nem. Sem a webáruházban történő böngészés, informálódás, vagy az áruház virtuális kosarának használata nem követeli meg az előzetes regisztrációt, sőt még a webáruházban történő vásárlás sem regisztrációhoz kötött.

A HomeTex webáruházában azonban lehetőséged van a regisztrációt követően a saját profilod létrehozására, adatokkal való feltöltésére, amely számos további praktikus és kényelmi szolgáltatás igénybevételét teszi számodra lehetővé. Regisztrált felhasználóként újbóli vásárlás esetén – megspórolva a megrendelés adatainak ismételt megadását – a meglévő profiladataiddal egyszerűen tudsz vásárlást kezdeményezni.

A regisztrációs folyamat során a “Regisztráció” menüpontban kell majd megadnod a teljesítéshez feltétlenül szükséges adataidat, így a szállítási adatokat, a számlázási adatokat, a nyilatkozatot arról, hogy elfogadod a webáruház Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF) és, hogy megismerted a webáruház Adatvédelmi Tájékoztatóját. Ezt követően automatikusan generálódik az egyedi profilod.

A regisztrációhoz szükséges adatok megadását követően a rendszer az általad megadott e-mail címre egy megerősítő e-mailt fog küldeni neked, azért, hogy az e-mailben található linkre kattintva aktiválni tudd a saját felhasználói fiókod. (Emiatt fontos, hogy valóban létező és általad használt e-mailt adj meg a regisztráció során.)

A sikeres regisztrációt követően a “A FIÓKOM” menüpontban van lehetőséged a profiladataid áttekintésére, tetszőleges módosítására és a hozzáférési jelszavad megváltoztatására. A “Rendelések” menüpont alatt tudod az előző rendeléseidet áttekinteni.

Elfelejtett jelszó esetén a “Bejelentkezés” űrlap alján az elfelejtett jelszó blokkban található linkre kattintva van lehetőséged az e-mail címed megadásával új hozzáférést kérni a webáruháztól.

A “A FIÓKOM” menüpont alatt található “Profil törlése” gombra kattintással kezdeményezheted az egyedi profilod (saját felhasználói fiókod) végleges és visszavonhatatlan eltávolítását a rendszerből. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a felhasználóhoz kapcsolódó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.

Mi a megrendelés menete?

A HomeTex webáruházban akár regisztrált felhasználó, akár regisztráció nélküli látogató vagy, közel azonos módon tudsz böngészni, vásárolni.

A webáruház kínálatában a saját egyedi fiókodba bejelentkezve, vagy bejelentkezés nélkül is tudsz böngészni. Az egyes termékek mellett minden esetben megtalálod a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatokat és a termékek fotóit, azokon kívül részletes leírást is olvashatsz. A kiválasztott  a “KOSÁRBA RAKOM” gombra kattintva a webáruház virtuális kosarába tudod helyezni. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető.

A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalmát a menüsorban található kosárra kattintva érheted el. Itt módosíthatod a termékek darabszámát, vagy akár törölheted ki a kosárban lévő tételek egyikét-másikát.

A kosár termékeinek megrendeléséhez a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombot megnyomva juthatsz el, ahol majd először a kapcsolati adatokat (a szállítási címadatokat és számlázási adatokat) tudod beállítani, módosítani vagy megadni. Itt van lehetőséged a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket (így, kit milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendelésedhez.

A fizetés és kiszállítás kiválasztásakor Te választod meg, hogy milyen módon kívánsz az adott termékhez hozzájutni és milyen módon szeretnéd a vételárat kiegyenlíteni. Az adatokat természetesen itt még tudod módosítani, és az esetleges gépelési hibákat a megfelelő mezőre kattintással javítani.

Ha mindent rendben találsz, a megrendelés jóváhagyásához el kell fogadnod az Általános Szerződési Feltételeket a jelölőnégyzet kipipálásával. Ezt követően a “MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintva lezárhatod a megrendelést.

Mikor és hogyan történik meg a vásárlás?

A vásárlás, a szerződéskötés az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki átutaláskor, egyéb elektronikus fizetés igénybevételekor a pénzösszeg bankszámlánkra való érkezésekor, illetve utánvétel esetén az utánvét összegének a futárnak való átadásakor.

Hogyan jut el Hozzád a megrendelt termék?

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárcéggel szállítjuk ki a megrendelt termékeket Hozzád. A szállítással kapcsolatos információkról a ‘Szállítás’ menüpontunkban olvashatsz bővebben.

Hol kapsz segítséget a vásárlással kapcsolatban?

Munkatársaink a [email protected] címen, illetve munkaidőben a +36 70 224 8085-es telefonszámon készséggel állnak rendelkezésedre.