Szállítási információ 
A HomeTex webáruházban házhozszállítás esetén a megvásárolt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Neked a vásárláskor megadott szállítási címre vagy az általad kiválasztott csomagpontba. A megrendelt termékek kiszállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. és a DPD Hungária Kft. végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen több alkalommal próbálja meg a kézbesítést teljesíteni.
A termékek személyes átvételére van-e lehetőség?
A HomeTex webáruház jelenleg nem működtet fizikailag elérhető boltot, nincs kereskedelmi eladó egysége, ahol a termékek megtekintésére, átvételére lehetőség nyílna. A HomeTex termékek kizárólag internetes felületünkön rendelhetőek meg.
Mikor kerül a termék kiszállításra a megrendelést követően?
A házhozszállítás időpontja a készleten lévő termék esetében általában a megrendelést követően 1-5 munkanapon belül, csomagpontok esetén ez 1-2 munkanappal kitolódhat. A futárszolgálat minden esetben felveszi Veled a kapcsolatot a várható szállítás körülbelüli időpontjával kapcsolatban.
A házhozszállítás az ünnepi időszakban 3-8 munkanapra várható! Ez nagyban függ a futárszolgálat leterheltségétől is!
Mennyibe kerül a termékek kiszállítása, az utánvét?
17.900 Ft bruttó összértékű vásárlás felett a megrendelt termékeket díjmentesen, futárszolgálattal szállíttatjuk ki Neked vagy küldjük a kiválasztott csomagpontba. 17.900 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a szállítási díj egységesen 1590 Ft. Ezen szállítási költség az utánvétel költségét nem tartalmazza. Az utánvétes fizetés költséggel jár, mind Neked, mind nekünk. Így ha utánvétes fizetési módot választasz, akkor 390 Ft fizetéssel kapcsolatos költséget kell felszámítanunk.
Hogyan történik utánvétel esetén a számla kifizetése?
A megrendelt termékek ellenértékét a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel a futárnak kell kifizetned. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a rendelést visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.
Hogyan történik meg a termék átvétele előreutalás/bankkártyás fizetés esetén házhozszállításnál?
A megrendelt termékeket a futárszolgálat szállítja ki Neked. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget nem kell a futárnak megfizetned, és ez érvényes a csomagpontok esetén is.
Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadnod (erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőséged). A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen. Csomagpont esetén a termékek 5 naptári napon belül – a nyitvatartási időt figyelembe véve – bármikor átvehetőek.
Hol találhatóak a futárcéggel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcég honlapja a https://gls-group.eu/HU/hu/home, illetve a https://www.dpd.com/hu/hu/. Ezen a címen nyomon is követheted, hogy csomagod éppen hol jár.